reklamowo-promocyjny

Słowo poświadczone w fotocytacie:
(...) A zatem kompleksowość, wieloaspektowość i wielokierunkowość działań marketingowych, duży potencjał twórczy, kreatywne opracowanie strategii oraz profesjonalne zorganizowanie nośnych kampanii reklamowo-promocyjnych przez agencje reklamowe - to cechy, które niewątpliwie w największym stopniu przyczyniają się do skutecznego oddziaływania reklamy na konsumentów. Świadczą o tym także przykładowe teksty komunikatów reklamowych, przy pomocy których twórcy reklam przekonują potencjalnych klientów do korzystania ze swoich usług, np.: Bie...

Dodatkowe informacje

Diachroniczna częstość użycia słowa (wystąpień na milion wyrazów):
Lokalizacja ekscerptu na stronie:
Adres bibliograficzny:
Wyderka, Bogusław (red.) 1999. O kształcie języka. Studia i rozprawy, Opole : UO
Etykiety gramatyczne poświadczenia:
przymiotnikliczba mnoga

Zastrzeżenia

W naszych materiałach trafiają się błędy, są nieuniknione w tak wielkim zbiorze danych. Procentowo nie jest ich jednak więcej niż w klasycznym 11-tomowym Słowniku języka polskiego pod red. Witolda Doroszewskiego. Ciągle je wyszukujemy i nanosimy natychmiast poprawki, co w epoce przedelektronicznej było zupełnie niemożliwe.