niereklamowanie

Słowo poświadczone w fotocytacie:
(...) Reklamę w takim przypadku będziemy uważali za opłacalną, jeżeli przyrost zysku będzie większy niż przyrost kosztów reklamy. Możemy to obliczyć stosując następujące wartości: Qj — ilość sprzedana w okresie niereklamowania towaru; Q2, ■ Qx — ilość sprzedana w kolejnych hkresach reklamowania towaru; Jeżeli więc na przykład x Aa;: A R K...

Dodatkowe informacje

Diachroniczna częstość użycia słowa (wystąpień na milion wyrazów):
Lokalizacja ekscerptu na stronie:
Adres bibliograficzny:
Białecki, Klemens 1970. Elementy marketingu eksportowego, wyd. 2 popraw. i uzup., Warszawa : PWE
Etykiety gramatyczne poświadczenia:
rzeczownikliczba pojedyncza

Zastrzeżenia

W naszych materiałach trafiają się błędy, są nieuniknione w tak wielkim zbiorze danych. Procentowo nie jest ich jednak więcej niż w klasycznym 11-tomowym Słowniku języka polskiego pod red. Witolda Doroszewskiego. Ciągle je wyszukujemy i nanosimy natychmiast poprawki, co w epoce przedelektronicznej było zupełnie niemożliwe.